Gratis rapporten
Wanneer je klant wordt bij Acerta en werkt met de payrolltool Connect Smart of Pro krijg je automatisch toegang tot enkele gratis rapporten. Deze rapporten geven je verschillende nuttige inzichten én ze helpen jou je hr-administratie efficiënter te organiseren. In connect Pro zitten standaard enkele rapporten meer dan bij Connect Smart. Je vindt de rapporten terug op MyAcerta onder de tegel 'Connect rapporten'.
Personen
Als Connectklant heb je gratis toegang tot de volgende rapporten m.b.t. 'Personen':
- Adres- en contactgegevens
- Persoonsfiche
- Verjaardagskalender
Overeenkomsten
Andere interessante inzichten krijg je bij de gratis rapporten m.b.t. overeenkomsten. Hier vind je o.a. terug:
- In- en uitdiensten
- Dimonanummers in- en uitdiensten
- Overeenkomstfiche
- Persoon en overeenkomstgegevens
- Vervoersgegevens
Prestaties
Ook vind je allerlei gratis rapporten terug m.b.t. de prestaties van je werknemers. Het gaat o.a. om:
- Acerta-tellers
- Kalender
- Planningskalender
- Tellers per werknemer
- Verwerkte kalender
- Wijzigingen Kalender
Lonen
De laatste standaard gratis rapporten geven je inzichten over de lonen van je werknemers:
- Loonelementen
- Vergelijking verwerkte lonen
- Verwerkte lonen
- Individuele rekening
- Loonkost
- Loonstatistiek
Extra rapporten
Verzuimrapport
Ziekteverzuim kost jou als zaakvoerder enorm veel geld. Van gewaarborgd loon tot de tijd die andere werknemers in de opvolging steken enzoverder. Het is dus goed om hier vinger aan de pols te houden en de afwezigheden door ziekte in jouw organisatie op te volgen. Met ons rapport rond ziekteverzuim krijg je toegang tot handige dashboards (bv. grafieken) waarmee je gemakkelijk de ziektedagen per afdeling kan opvolgen, maar ook kan onderzoeken of er verschil zit tussen de verschillende leeftijdscategorieën enzoverder.
Interesse in dit rapport? Neem dan zeker even contact op, we helpen je graag.
Deze dienstverlening draagt bij aan een duurzaam hr-beleid volgens ESG-standaarden.
Heldere inzichten in de gegevens van jouw werknemers
Een payrolltool, zoals Connect, bevat handen vol informatie en gegevens van de werknemers in jouw organisatie. Hoe kan je deze gegevens nu op een efficiënte manier gebruiken? Welke inzichten kan je hieruit krijgen?