Inzetten op je persoonlijke vaardigheden doet je groeien als professional en als mens. Werken aan je communicatievaardigheden, bouwen aan je zelfvertrouwen en je persoonlijke ontwikkeling, efficiënt je tijd besteden,… Het helpt je om de samenwerking met je collega’s, leidinggevenden, klanten, leveranciers en andere relaties te verbeteren. Dat is de focus van deze opleidingen.
Communicatie lijkt makkelijk, maar is lang niet zo vanzelfsprekend. De meeste conflicten draaien om misverstanden in communicatie. Goed communiceren vraagt dus best wel wat kennis. Verdiep je in deze opleidingen in thema’s als luisteren, begrijpen, vragen stellen, spreken, onderhandelen, presenteren en breng voortaan je boodschap nog professioneler en met meer impact.
Goed zelfmanagement zorgt er voor dat je stappen kan zetten. Neem de touwtjes in handen en werk aan je ontwikkeling en je organisatie. Haal het beste uit jezelf naar boven. Toon je ondernemerschap, ga voor efficiëntie en beheer je stress. De trainers van Acerta zijn je gids voor jouw ontwikkeling.